środa, sierpnia 16, 2006
Wsparcie techniczne ze stron producentów
Ostatnio dosyć często pisuję maile z zapytaniami o wyposażenie łazienek do
firm z branży.
Ponadto staram się też kompletować jaką taką bazę modeli 3D do projektowania
wystroju wnętrz (wkrótce wkleję tutaj wszystkie linki), co często związane
jest z koniecznością rejestracji na stronie, wypełnienia formularza,
wysłania maila z prośbą o wysłanie płyty etc.
Ostatnio bardzo pozytywnie zaskoczył mnie poziom obsługi firmy Geberit - poprosiłem z poziomu "Zadaj pytanie ekspertowi" Muratora o odpowiedzi na pytania wucetowe dręczące mnie w poprzednich postach (co prawda serwis WWW wyciął obrazki i ekspert nie zobaczył schematu, więc rady były dosyć ogólne, ale tak czy inaczej - doceniam.Potem zadzwonił do mnie uprzejmy pan i podał namiary na kontakt w mojej okolicy).
Z drugiej strony - w szeregu firm do których wysłałem maila głucho, cicho...
Ciekaw jestem jak to obecnie wygląda w tej branży.