środa, sierpnia 16, 2006

 

Wsparcie techniczne ze stron producentów

Ostatnio dosyć często pisuję maile z zapytaniami o wyposażenie łazienek do
firm z branży.
Ponadto staram się też kompletować jaką taką bazę modeli 3D do projektowania
wystroju wnętrz (wkrótce wkleję tutaj wszystkie linki), co często związane
jest z koniecznością rejestracji na stronie, wypełnienia formularza,
wysłania maila z prośbą o wysłanie płyty etc.

Ostatnio bardzo pozytywnie zaskoczył mnie poziom obsługi firmy Geberit - poprosiłem z poziomu "Zadaj pytanie ekspertowi" Muratora o odpowiedzi na pytania wucetowe dręczące mnie w poprzednich postach (co prawda serwis WWW wyciął obrazki i ekspert nie zobaczył schematu, więc rady były dosyć ogólne, ale tak czy inaczej - doceniam.Potem zadzwonił do mnie uprzejmy pan i podał namiary na kontakt w mojej okolicy).
Z drugiej strony - w szeregu firm do których wysłałem maila głucho, cicho...

Ciekaw jestem jak to obecnie wygląda w tej branży.

Jeśli chodzi o doświadczenia z firmami zagranicznymi - mam niewielkie, wysłałem tylko maila do firmy z UK, której wanny można dostać w Liroy-Merlin...odpowiedzieli po 5 minutach ;)

This page is powered by Blogger. Isn't yours?